Politica de Retur si Garantii

Politica de retur

Primul pas pentru a face un retur este sa ne scrieti la adresa de e-mail : contact@vreauchestii.ro.

Adresa de retur se regaseste pe formularul pe care il primiti in urma solicitarii scrise la adresa de email: contact@vreauchestii.ro

Potrivit prevederilor legale în vigoare, „consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumparare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului" dar in cazul nostru unele produse (ce au stipulat la sfarsitul descrierii de produs acest lucru) beneficiaza de dreptul de retur de 30 de zile calendaristice.

Site-ul nostru garantează faptul că va restitui contravaloarea oricăror articole cu condiţia ca acestea să fi fost păstrate în stare corespunzătoare înainte de returnare. Contravaloarea produsului va fi returnata prin transfer bancar.

CLIENTUL are dreptul de a returna orice produs cumparat de pe site-ul "www.vreauchestii.ro" în termen de 14 zile calendaristice de la recepția acestuia și poate solicita returnarea sumei de bani (in conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul 47).

“Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor” conf. O.G. 130/2000, pentru persoanele fizice si juridice ce achizitioneaza produse din siteuri, folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 lit.e."

Taxa de curier vă va fi returnată, doar în următoarele condiții : dacă produsul primit este degradat (din cauza noastra), are un defect sau nu este produsul comandat de dumneavoastră. În cazul în care produsul nu satisface așteptările dumneavoastră această taxă nu vă va fi returnată. Vă rugăm de asemenea să aveți în vedere că intervalul de rambursare a contravalorii produsului, dar si de solutionare al unei cereri de garantie este de 10 -14 zile lucrătoare de la data recepționării produsului returnat de către dvs, iar rambursarea contravalorii se va face exclusiv prin transfer bancar. Contravaloarea taxei de transport poate fi rambursata si sub forma de voucher, ce are o valabilitate de 1 an și care poate fi folosit pentru achiziționarea de produse din magazinul nostru.

Nu avem posibilitatea de a prelua colete cu ramburs, taxa de transport pentru returnarea produsulul va fi suportata de catre dvs (client/cumparator). Produsele vor fi expediate fără a fi deteriorate prin orice firma de curierat EXCEPTAND Posta Romana. Vom refuza returul pentru produsele care prezinta urme de utilizare neadecvata (fisuri, zgarieturi, corodari, decolorari, deformari, ruperi, desprinderi, etc), au ambalajul original deteriorat sau lipsa, care au lipite pe ele sau pe ambalaj diferite etichete, banda adeziva sau orice alt material sau substanta ce pot deteriora produsul/ambalajul sau. Produsele pe care le returnati trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit.

Produsele al caror continut din pachet este incomplet (lipsesc parti ale produsului din pachet - ex. unui cablu usb ii lipseste un conector) nu vor fi acceptate ca si retur. 

Orice defectiune survenita in urma manipularii/utilizarii necorespunzatoare a oricarui produs achizitionat din magazinul nostru online nu este acoperita de garantie. 

Responsabilitatea cu privire la integritatea produsului pe perioada transportului în vederea returnării acestuia aparține exclusiv clientului. Produsele deteriorate în timpul transportului ce nu fost ambalate corespunzător la expediere nu vor fi acceptate la retur. Dacă produsul nu respectă întocmai condițiile menționate mai sus compania noastră își rezervă dreptul de a nu accepta returul produselor. Contravaloarea transportului cade în sarcina clientului. Returul/schimbarea unui produs se face doar in baza completarii formularului primit din partea noastra la solicitarea clientului. Adresa de retur este Strada Aviator Petre Cretu nr 1A, Sector 1, Cod Postal 012051, Bucuresti.

Atentie!

Plata transportului pentru produsele trimise in garantie va fi suportata de catre Client - Dus si de catre "Vreau Chestii" – intors. În cazul in care produsul este defect din fabricație, noi vom returna inclusiv acest cost de transport.

In momentul in care va creati cont si/sau plasati o comanda in magazinul nostru acceptati termenii si conditiile noastre.

Garantia Produselor

Produsele cumparate de pe site-ul nostru beneficiează de garanție pe o perioadă cuprinsă intre 3 luni (90 de zile) și 1 an (12 de luni), iar unele pot avea garantie extinsa de pana la 3 ani (36 luni) de la data achizitiei conform Legea 449/2003 si O.G. 21/1992. Asadar orice produs cumparat de site-ul nostru care se va defecta din cauze ce tin DOAR de fabricatie in timpul utilizarii si nu prezinta urme de lovituri mecanice provocate cu intentie sau accidental va fi inlocuit de catre noi. Garantia nu se aplică daunelor cauzate de utilizarea necorespunzătoare, neglijentă sau uzură normală a produsului. Uzura este cea generată de utilizarea zilnică și poate reprezenta, de asemenea, contactul cu suprafețe abrazive, soluții/substanțe chimice sau de alt tip. Orice urma de lovituri mecanice sau folosire necorespunzatoare a produsului duce la pierderea garantiei. Garantia produsului se emite automat in momentul in care este emisa si factura pentru produs (CERTIFICATUL DE CONFORMITATE al oricarui produs achizitionat din magazinul nostru online este disponibil DOAR LA CERERE).

Imaginile publicate pe site sunt conforme cu realitatea, insa uneori nuantele culorilor produselor pot sa difere usor, ca urmare a procesului de executie al fotografiilor sau a setarilor display-ului dispozitivului de pe care ai accesat site-ul nostru dar acest aspect nu afecteaza functionalitatea ori destinatia produsului aşadar lipsa de conformitate nu poate fi invocata in politica de garantii si/sau politica de retur.

CADRU LEGAL ȘI CONDIȚII GENERALE DE ACORDARE A GARANȚIEI LEGALE

Garanția oferită nu afectează drepturile consumatorilor prevăzute de OG 21/1992 și Legea 449/2003.

Condițiile de garanție sunt în conformitate cu O.G. 21/1992, Legea 449/2003 și O.G. 174/2008. La solicitarea garanției este necesară prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte împreuna cu accesoriile aferente.

Pentru a beneficia de garanție produsele trebuie însoțite de factura fiscala și de certificatul de garanție (în cazul în care nu l-ați primit poate fi solicitat via e-mail: contact@vreauchestii.ro). În cazul în care produsele nu sunt însoțite de aceste document, vor fi returnate solicitantului/expeditorului fără a i se soluționa garanția. Face obiectul garanției mecanismul ceasului (partea de software), respectiv partea electronică.

Termenul de garanție pentru produsul achizitionat de la SC Doublezen S.R.L. este de 2 (doi) ani de la data cumpărării. Data cumpărării se consideră a fi data înscrisă pe factura fiscală.

CONDIȚIILE CERTIFICATULUI DE GARANȚIE

În perioada de garanție aveți dreptul să reparați gratuit orice defecțiune a produsului dvs. care face obiectul garanției, în condițiile respectării recomandărilor și instrucțiunilor generale de utilizare, transport și depozitare incluse în certificatul de garanție și în instrucțiunile de folosire ale produsului.

Cumpărătorul are obligația de a pastră certificatul de garanție și factura fiscală. În cazul apariției unei defecțiuni, conform Legii nr. 449/2003, certificatul de garanție este singurul document care atestă dreptul la garanție și care va fi prezentat împreună cu factura fiscală. Pierderea certificatului de garanție determină anularea garanției Bunului sau Serviciului.

Raspunderea Vânzătorului, este angajată dacă lipsa de conformitate apare într-un termen de 2 ani (24 de luni), calculat de la emiterea facturii fiscale. Pentru produsele a caror durată medie de utilizare este mai mică de 2 ani (24 de luni), perioada de garanție se va reduce la durata medie de utilizare specificata pe pagina de produs. 

Face obiectul garanției mecanismul ceasului (partea de software). 

Nu intră sub incidența condițiilor de garanție: cureaua, brătara, carcasa, geamul, butoanele. 

În cazul în care defectul reclamat nu intră sub incidenta condițiilor de garanție și se constată că defectul afectează mecanismul ceasului Bunul primește respingere de garanție. 

Garanția nu acoperă urmatoarele situatii: 

  • Produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crăpături, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garanție deteriorate, îndepartate sau modificate; 
  • Produsele sunt utilizate în condiții neadecvate (supunerea la variatii mari de temperatură și presiune, șocuri mecanice, manipulare incorectă), pătrunderea de lichide, metale sau alte substanțe în interiorul acestora; 
  • Defecțiuni apărute ca urmare a unei manipulari și păstrări necorespunzatoare, aplicarea de șocuri, interacțiunea cu detergenți, cosmetice sau produse petrochimice, păstrarea în medii cu praf, umezeală excesivă sau agenti corozivi, campuri magnetice puternice, menținerea bateriei în stare consumată în interiorul ceasului, etc. 
  • Nerespectarea recomandărilor privind etanșeitatea sau nerespectarea instrucțiunilor de utilizare; 
  • Deteriorări provocate de incendii sau catastrofe naturale; 
  • Deteriorări derivate din uzură, vechime (de ex. zgârierea sticlei, alterările culorii sau a materialului brățărilor, cauciuc, silicon și alte materiale etc.); 
  • Orice deteriorare indiferent pe ce parte a ceasului, rezultată din folosirea anormală sau abuzivă, lipsa de îngrijire, neglijență, accidente (lovituri, izbiri, geamul spart etc), folosirea necorespunzătoare a ceasului și nerespectarea instrucțiunilor de utilizare, în special în ceea ce privește depăsirea limitelor de etanșeitate, dacă se constată că aceste cauze au determinat defecțiunea reclamată de Cumparator; 
  • Corodarea carcasei și a brățării este cauzata din cauze biologice (de ex. aciditatea crescută a transpirației); 
  • Defecțiunea este cauzată de folosirea impropie, bruscă sau neatentă a Bunului (butoanele smulse/căzute/rupte, urme de lovitură pe carcasă, brățara sau curea rupta, ecran spart); 
  • Certificatul de garanție și factura fiscala nu sunt prezente când se solicită service. 

În cazul defectării produsului, vă rugăm să ne contactaţi prin e-mail la adresa contact@vreauchestii.ro , specificând defecţiunea semnalată. 

Produsele trebuie trimise bine ambalate, cu toate accesoriile originale şi însoţite de certificatul de garanţie în original. Lipsa certificatului de garanţie poate duce la imposibilitatea primirii în service a produsului. 

Taxele de transport sunt suportate de către expeditor.

 

Duminica, Luni, Marti, Miercuri, Joi, Vineri, Sambata
Ianuarie, Februarie, Martie, Aprilie, Mai, Iunie, Iulie, August, Septembrie, Octombrie, Noiembrie, Decembrie
Nu sunt suficiente articole. A mai ramas doar [max]
Adaugati la lista de dorinteRasfoiti lista de dorinteEliminati din lista de dorinte
Cosul tau

Nu sunt produse in cos

Inapoi la Magazin

Adauga un mesaj Editati nota comenzii
Livrare estimativa
Adauga un cupon

Livrare estimativa

Adauga un cupon

Codul cuponului va functiona pe pagina de plata